DynaPower TD Ultra SAE 10W-40

Допуски виробників (рівень):

Mercedes-Benz 228.5
MAN M 3277, M 3377
Volvo VDS-3
Renault VI-RLD-2, VI-RXD
IVECO T3 E4
Deutz DQC III-10
Caterpillar ECF-1a, ECF-2
Mack EO-M Plus, EO-N Premium Plus Cummins CES 20078

Стандарти якості:

ACEA E4, E7
API CI-4
Global DHD-1

Технічний лист.pdf

Доступна тара:

DynaPower TD Ultra SAE 10W-40 – моторна олива класу UHPD для нового покоління дизельних вантажних автомобілів Euro IV та Euro V, а також попередніх років випуску.

Існує три технології обробки вихлопних газів:

1) EGR Exhaust Gas Recirculation – рециркуляція вихлопних газів,

2) SCR - Selective Catalytic Reduction, де застосовується AdBlue® для відновлення оксидів азоту в чистий азот, та

3) DPF Diesel Particle Filter – фільтр твердих частинок (сажі), який періодично самоочищається шляхом випалювання при високій температурі.

Дана олива підходить для автомобілів, оснащених першими двома системами. Для DPF (3-ї) варто використовувати низькозольну оливу DynaPower TD Ultra LA SAE 10W-40.

Для виробництва оливи DynaPower TD Ultra 10W-40 використовуються синтетичні базові оливи найвищого класу, що дає такі беззаперечні переваги як:
•  низька залежність в'язкості від температури,
•  висока стабільність протягом наддовгих інтервалів заміни,
•  легкий запуск взимку,
• економія палива 2-3% в порівнянні з мінеральними оливами SAE 15W-40.

Система присадок гарантує надійний захист від зносу, прекрасні миючі, антикорозійні та протипінні властивості, протидіє небажаному поліруванню стінок циліндрів.

Сумісна з подібними продуктами інших виробників, олива не потребує промивання двигуна перед першим застосуванням.

Фізико-хімічні параметри:

Параметр

Значення

Стандарт
Густина при 15°С 0,865 г/мл DIN 51757
В'язкість при 40°С 100,0 мм²/с DIN 51562
В'язкість при 100°С 14,7 мм²/с DIN 51562
Індекс в'язкості 154 DIN ISO 2909
Температура застигання - 33 °C DIN ISO 3016
Температура спалаху 244 °C DIN ISO 2592
Загальне лужне число (TBN) 13,70 мгKOH/г DIN ISO 3771
Сульфатна зола 1,40 г/100г DIN 51575